baner na podstrony gabinet dentystyczny

Leczenie endodontyczne

Leczenie endodontyczne jest zazwyczaj ostatnią szansą na uratowanie zęba przed ekstrakcją. Zainfekowana miazga wywołuje ból, trzeba zatem oczyścić kanały, a następnie zaaplikować lek, wypełnić kanały i wykonać rekonstrukcję zęba przy pomocy materiałów kompozytowych.

Zapraszam do umówienia się na wizytę w moim gabinecie, a zaproponuję plan leczenia kanałowego. Wszystkie zabiegi stomatologiczne przeprowadzam z wyczuciem, dbając o komfort pacjentów. W przypadku długiego leczenia zakładam opatrunek na ząb. Osoby, które zdecydowały się skorzystać z moich usług, wiedzą, że nie tylko stosuję skuteczne znieczulenie, ale zawsze wykonuję zabieg jak najszybciej, aby nie narażać pacjentów na zbędny stres.

Uspokajam, że nie każdy ból zęba musi oznaczać rozpoczęcie leczenia endodontycznego. Każdą wizytę rozpoczynam od zbadania uzębienia pacjenta i jego oceny. Jeśli zęby faktycznie wymagają poważniejszego leczenia, ustalam jego przebieg i rzetelnie informuję, ile wizyt u dentysty należy odbyć, aby znów cieszyć się zdrowymi zębami. Przeprowadzam moich pacjentów przez każdy etap leczenia kanałowego.